Kolagēns Tavam skaistumam

Gadījumā ja Jūs esiet pareizas ēšanas noteikumu piekritējs, tad bez šaubām esat pamanījuši, cik ļoti uztura bagātinātāji kļūst populāri, it īpaši kolagēns. Kas īsti tad ir kolagēns? Tas būtu visplašākais olbaltums mūsu ķermenī, kas tad veicina kaulu, ādas, locītavu, nagu un arī gļotādu audu jaunību un elastību. Šis ir saistošo audu bāze un arī rada 1/3 visu organisma olbaltumvielu, kā arī apmēram astoņdesmit procentu no ādas. Daudzu faktoru rezultātā, kā piemēram, pienākošais vecums vai liela fiziska aktivitāte varētu šīdināt kolagēnu. Turklāt dabikā kolagēna trūkums, kas ir zarnu gļotādas sastāvdaļa, var arī izraisīt pārtikas pārstrādāšanas problēmas organismā. Tādēļ visbiežāk visus piesaista dzeramais kolagēns vai kolagēna pulveris, mēģinot tādā veidā saglabāt sev veselību.

Uzzini vairāk – https://kolagens.lv/pages/atteikuma-tiesibas

Pareizā kolagēna lietošana atbilstoši tā variantiem

Dažādi uztura bagātinātāji, kur būtu kolagēns, pirkt iespējams dažādos iepakojumos, kas ir marķēti: I, II, III tips. Kopā tad ir pat 28 dažāda tipa kolagēna, taču mūsu ķermenis pieņem 1.,2.,3. un 4. veidu. Rūpnieciskajā ražošanā pamatā tiek saražoti pirmie 3 tipi. Pirmā tipa olbaltums tomēr ir vajadzīgs ādai, kauliem, cīpslām, acīm, muskuļiem un citam. Otrā tipa kolagēnu pielieto tieši, kā kolagēns locītavām, taču 3. tipa kolagēns ir iesaistīts asinsvadu veidošanā, pie tam dotais kolagēns muskuļiem ir izcili piemērots, ka arī ādai un matiem. Visi šie veidi pēc struktūras tomēr ir viens otram līdzīgi. Tie atšķiras pēc aminoskābju montāžas secības un oksilizīna daudzuma. Praksē var teikt, ka pat viena veida kolagēni atšķiras, iespējams to sekmē pati formula, piedevas un izdalīšanās forma. Gadījumā ja cilvekiem būtu vajadzīgs kolagēns, lai risinātu konkrētu problemsituāciju, tajā gadījumā labāk piemeklēt tam piemērotāko, kā piemēram, kolagēns ādai, matiem vai jau kolagēns kauliem, taču, kad gribat “profilaksei”, tad labāk izvēlēties to tipu, kur ir dažādas piedevas.

Kolagēns ādai vai pat kauliem – pārdevējs vai ražotājs, kam pievērst vērību?

Šodienas dzīvē visu varētu iegādāties onlainā, un uztura bagātinātāji pieejami milzīgā variācijā. Kā gan atrast īsto vai cik daudz pielietot, kad pasūtat internetā. Nav būtiski, vai jau Jums nepieciešams kolagēns ādai, nagiem vai kolagēns muskuļiem, svarīgi jau ir saprast, kāds ir vēlamais rezultāts. Profilaksei kolagēna lietošana būs pietiekoša ar 5 gramiem, bet ādas novecošanās vai pat locītavu bojājumu gadījumā, droši var pielietot desmit g dienā. Organisma ikdienas nepieciešamība būs 2. tipa olbaltums 40 mg. Vidēji kurss ilgst 3 mēnešus. Pat, ja nepieciešams kolagēns kauliem, nozīmīga būtu molekulmasa kompanentiem. Pievērsiet pastiprinātu uzmanību uz vitamīniem sastāvā. Kolagēna sintēze nemaz nav iespējama bez dažādiem mikroelementiem un arī bez vitamīniem, tādēļ ir vajadzīgs, lai tie uztura bagātinātāji iekļautu sevī visas vajadzīgās vielas, it īpaši C-vit. Kad pienak brīdis, ka nepieciešams uztura bagātinātājs – kolagēns, pirkt to var gan tiešsaistē, tā arī aptiekā uz vietas. Bet protams onlainā būtu vienkāršāk, bet visu laiku centieties noskaidrot ko vairāk par uzņēmumu un pat, kad vajadzīgs vēl tikai kolagēns, atsauksmes nedrīkst neievērot un cītīgi viņas jāapskatās.

Leave Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *