Kā padarīt savu uzņēmumu redzamu online vidē?

Kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir meklētājprogrammu optimizācija. Šī veida plāns slepj sevī sarežģītu interneta lapas darbības progresa sasniegšanu kā arī tās popularizēšanu, lai sasniegtu vienu no augstākajām vietām meklētājprogrammas rādīšanas rezultātos. Seo optimizācija varētu būt izskaidrota citādā veidā, proti, kā kanālu datu plūsmas piesaistīšanu vietnei un savdabīgu rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, priekš tam, lai sasniegtu līdera vietu meklēšanā. Parādās jautājums, kādēļ jau ir tik ļoti būtiski atrasties meklēšanas rezultātu pirmajās rindās. To varētu izskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas vārdu ievadīšanu, kas tad parāda cilvēku vēlmi kaut ko iegādāties. Tieši no kopējā datu daudzuma deviņdesmit pieci procenti ietilpst meklēšanas rezultātu 1. lappusē, pie tam no sešdesmit procentiem līdz 80% – pirmajā līdz trešajā lpp. Ikkatrs biznesmens labprāt pievilināt šādu interesi savai firmai (brendam, precēm), līdz ar to ir svarīgi likt klāt visas pūles, priekš tam, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu pirmajās vietās.

Turpini lasīt – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

Neliels ieskats SEO rašanās gaitā

Vienlaikus ar meklēšanas programmu parādīšanos senajos 90. gados vairāki dalībnieki saprata, ka tiem tomēr ir jāizpēta meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai varētu palielināt trafiku, kā arī klientus sev. Tanī laikā parādījās izpratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam tas ir vajadzīgs, un parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās ar vietņu seo optimizāciju. Šajā periodā galvenokārt bija pietiekoši ar SPAM veidīgu tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
1998. gadā google meklētāja programma ieviesa PageRank algoritmu, kurs radikāli visu izmainīja. Līdzīgi kā Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Šie algoritmi bija viens otram līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu apjomu uzsāka ņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas ir sākušas sīvu karu ar saišu surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Tad 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja saites ietekmi uz reitinga formulu, un 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc 2015.g. katrs seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kas ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir sistemātisks un sarežģīts darbs lapā, kura pamatā ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Kur ir tāda veida digitālā mārketinga aģentūra, kura ļaus iekļūt TOP-3?

Protams, seo optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nav tikai pašas lapas seo optimizācija, standartā seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiks piesaistīts ievērojams speciālistu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, jau ir tas cilvēks, kura pienākumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapas izveide jau ir citu darbinieku uzdevums. Šobrīd ir ne viena vien mārketinga aģentūra, kas spēj piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, ļaujot Jums iespēju pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās tiks izmantota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šeit nav ekonomijas jautājums, jau ir jāatrod tā veida mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi parādījusies kā arī kā projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc galvenais būtu jāsaprot, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī arī optimizāciju, tāpēc jāpēta pats digitālais mārketings un arī tajā esošie seo speciālisti.

Leave Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *