Kolagēns – kādu efektu tas sniedz?

Pats kolagēns ir svarīgākais strukturālo olbaltumvielu tips organismā, kam tieši tomēr ir svarīga loma izturīgu muskuļu, nagu vai arī pārējo ķermeņa audu veidošanā. Bez tam dabiskais kolagēns ir bāze daudz sarežģītākām organisma struktūrām, piemēram, zobiem, kauliem, skrimšļiem un pat iekšējiem cilvēka orgāniem. Pats kolagēns notur mitruma līmeni ādā, kas palīdz būt tvirtai, pie tam nedaudz pasargā dermas virsējo slāni no ultra violeta bojājumiem. Citiem vārdiem sakot, pats kolagēns jau ir būtiska cilvēka ādas sastāvdaļa, bez kā tā vienkārši nevar saglabāt savu jaunību un veselīgo izskatu. Kāpēc mums nāk pie sirds uztura bagātinātāji, kā arī izmantošanā nonāk kolagēna pulveris, tabletes vai dzeramais kolagēns? Jo 30 gadu vecumā olbaltumvielu sintēze sāk strauji mazināties, kas tad noved pie pašas dermas plānuma, ļenganuma un arī sausuma. Uzrodas pirmās saredzamās grumbiņas, novājinās locītavas un kauli, kā arī ķermeņa sevis dziedināšanas spējas samazinās. Tādēļ kolagēna lietošana kļūst par ikdienas daļu vairumam no mums. Vairāk uzzini šeit!

Uztura bagātinātājs – kolagēns un vēl tā varianti

Uztura bagātinātāji, kuros būs pats kolagēns, pirkt iespējams dažādos iepakojumos, kas ir marķēti: pirmais, otrais, trešais tips. Kopumā ir pat divdesmit astoņi savādāka tipa kolagēna, taču mūsu ķermenis pieņem 1.,2.,3. un 4. veidu. Ražojot kolagēnu, galvenokārt var tikt izlaisti pirmie 3 tipi. Pirmā tipa kolagēns ir vēl vajadzīgs ādai un kauliem, cīpslām, acīm, muskuļiem un citiem audiem. II tipa kolagēnu pielieto tieši, kā kolagēns locītavām, taču 3. tipa kolagēns ir iiesaistīts asinsvadu ražošanā un dotais kolagēns muskuļiem ir arī kārtīgi piemērots, ka arī ādai un matiem. Minētie tipi pēc to struktūras jau ir līdzīgi. Tie tikai atšķiras viens no otra pēc secības, kā aminoskābes tiek veidotas, un vēl oksilizīna atlikumu skaita ķēdē. Praksē jau var minēt, kad viena un tā paša veida savā starpā atšķiras, var būt, ka to ietekmē arī formula, piedevas kā arī veids, kā tas izdalās. Gadījumā ja cilvekiem būtu vajadzīgs uztura bagātinātājs – kolagēns, lai atrisinātu kādu konkrētu problēmu, tad vislabāk atlasīt šeit piemērotāko, piemēram, kolagēns ādai, matiem vai varbūt kolagēns kauliem, bet, kad vēlaties “visam un profilaksei”, tad vislabāk izvēlēties ar papildu piedevām.

Kolagēns nagiem vai pat muskuļiem – pārdevējs un ražotājs, kam tieši pievērst uzmanību?

Mūsdienu dzīvē jebko var nopirkt tiešsaistē, arīdzen uztura bagātinātāji atrodami lielā dažādībā. Kādā veidā var sameklēt to īsto un cik salīdzinoši daudz pielietot, ja pasūtat onlainā. Nav būtiski, vai jau ir nepieciešams kolagēns ādai, skrimšļiem vai arī kolagēns locītavām, svarīgi ir izprast, kāds ir vēlamais rezultāts. Profilaktiskos mērķos kolagēna lietošana būs pietiekoša ar 5 gramiem, bet ādas novecošanās vai, piemēram, kad ir bojātas locītavas, droši var lietot desmit gramus dienā. Organisma katras dienas vajadzība jau ir 2. tipa olbaltums 40 mg daudzumā. Vidējs kurss ilgst trīs mēnešus. Un pat, ja vajadzīgs kolagēns ādai, nozīmīga ir molekulmasa kompanentiem. Vērsiet īpašu uzmanību uz vitamīniem. Kolagēna sintēze nebūs realizējama bez mikroelementiem un vitamīniem, tādēļ tad ir vajadzīgs, tomēr, lai uztura bagātinātāji saturētu visas vajadzīgās vielas, īpaši C vitamīnu. Tad, kad vajadzīgs kolagēns, pirkt to iespējams kā online, tā arī aptiekā. Tomēr nenoliedzami onlainā būtu vienkāršāk, taču visu laiku centieties noskaidrot ko vairāk par firmu arī gadījumā, ja nepieciešams vienīgi kolagēns, atsauksmes nevar aizmirst, būs cītīgi tās jāizpēta.

Leave Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *