Kā var pārvērst savu uzņēmumu populāru tiešsaistē?

Ikkatrs, kurš ir izveidojis savu interneta lapu vai arī online veikalu, tomēr ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo optimizācija. Arī tad, gadījumā ja Jūs neziniet saīsinājumu ”SEO”, kas jau apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esiet izveidojis sev interneta resursu – vietni, kā arī Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki to atrastu unn gribētu apmeklēt. Tieši priekš tā tiek izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Tā ir sava veida stratēģija, kur ir vienots rīcību komplekss, kurš noved pie tā, ka Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://www.liepajniekiem.lv/reklamraksts/4-soli-ka-seo-strategija-var-tikt-pielagota-pandemijas-apstakliem/

Seo optimizācijas parādīšanās vēsture

Cenšoties meklēt, kādā veidā uzsāka strādāt digitālais mārketings un arī seo optimizācija, var atzīmēt, kad tā pamazām pārtapa no neprasmīga ieroča jau par augsti tehnoloģisku instrumentu. Attīstības laikā seo optimizācija jau ir izgājusi šādus galvenos etapus:
• līdz pat 1998.g. – sākumposms. Tad vietne bija reklamēta, izmantojot atslēgvārdus suragātpastos. Uz šodienu, redzot modernas mārketinga tehnoloģijas, šāda darbība izskatās “netīra” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam sākās PageRank periods. Google meklētājs bija ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt vietnes vietu, balstoties uz to linku skaitu, kas tad ir uz šo lapu internetā;
• No 2009.gada seo stratēģija saka prasīt ievērojami lielāku uzmanību. Meklēšanas programmas piesaka karu saitēm un ievieš ranga rādītājus. No šī brīža nepieciešama kvalitatīva satura un labi izdomātas vietnes struktūras izstrāde, tāpēc laba mājas lapu izstrāde uzsāka aizņemt vairāk laika un resursu;
• 2016. gads bija gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Online vides zinātājiem beigās kļuva saprotams, ka viņiem nepārtraukti jāmeklē, kādi atslēgas vārdi būtu atbilstošākie, jāpārvērš vietne ērtāka, jāaizpilda ar augstas kvalitātes kontentu, japiestrādā pie koda optimizācijas kā arī noformējuma uzlabošanas.
Milzīgais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā ļauj izsecināt, kad būtu nepieciešams izsekot jaunākajām informācijas ziņām meklēšanas programmu popularizēšanas sfērā, tādējādi mājas lapas izveide tika pavisam jaunā līmenī. Tikai tā var rēķināties ar augstu mārketinga efektivitāti.

Speciālists, kura realizēta mājas lapas izveide būs atbilstoša visām prasībām

Kad Jūs meklējat kādu tieši, kuram varētu būt iespējams uzticēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais būtu ielāgot, kad šis uzdevums būtu jāveic labai darbinieku komandai vai arī speciālistam. Pastāv vairāki varianti, kā var tos atrast un organizēt sadarbību. Paši cilvēki uzskata, kad atsevišķs seo speciālists varētu darboties strādāt pie viņiem firmā, kaut gan tādu variantu visbiežāk izvēlas tie īpašnieki, kuri diezgan šauri domā un neredz kopējo priekšstatu par darbību, un arī īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šajā gadījumā galvenais arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, darbosies vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šim lēmumam ir daudzas ne pārāk pozitīvas sekas – tāda veida profesionālis ievērojami daudz maksā, kā arī tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Nav noliedzams, ka, lielai kompānijai būtu izdevīgi, ja tā personāla sastāvā ir savdabīga mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī citiem vislabāk meklēt, kāda tieši mārketinga aģentūra varētu būt atbilstoša viņu budžetam un uzdevumiem. Šeit darbinieka pienākumos būs pils seo stratēģija un audits, pēc kā tiks veikta pilnveidošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var arī pamēģināt uzzināt, cik rentabla ir google reklāma un pelnīt vēl arī ar citiem veidiem.

Leave Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *